piątek, 6 kwietnia 2012

"Zmierzch" w Wielkanocnym TVN

Jeśli nie posiadacie pierwszej części Sagi Zmierzch na płycie możecie ją obejrzeć w telewizji. Nie będzie to oczywiście pierwszy raz gdy mogliście zobaczyć tą część w telewizyjnym repertuarze ,z pewnością nie ostatni.
Ja choć posiadam płytę z tą częścią filmu to i tak nie obędzie się bez obejrzenia go w telewizji.

Poniedziałek Wielkanocny ( Lany poniedziałek) 9.04.2012r.
godzina 20 : 00
TVN
"Zmierzch" - Pierwsza część bestselleru saga Zmierzch




A swoja drogą to ciekawe czemu tak rzadko mamy okazje oglądać Sagę Zmierzch w telewizji. I dlaczego nie dalsze części  ?! ;/

8 komentarzy:

  1. Pottera też puszczali pierwszą część aż do znudzenia:/ niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  2. No taka jest telewizja niestety , jak się nie kupi płyty to się nie zobaczy tak prędko ;)
    Pozdrawiam @ri

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wszystkie cztery bo telewizje mam teraz gdzieś i w ogóle te reklamy:/

    OdpowiedzUsuń
  4. No dokładnie łącznie to reklamy trwają dłużej niż cały film bez nich ;( ja tam bym mogła oglądać na płytach Sage Zmierzch bez końca

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak robię rodzina już na łeb dostaje ale trudno:D
    I dziękuje za pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)A oglądałaś/łeś Przed Świtem 1 w kinie? ;D Masz zamiar obejrzeć 2 część?

    OdpowiedzUsuń
  7. No ba na mar4atonie byłam:)

    OdpowiedzUsuń