wtorek, 17 kwietnia 2012

Jak narysować oko wampira?

Hejka to krótki poradnik jak narysować oko wampira. na dole macie filmik ,
 który znalazłam przeszukując internet ;)

Potrzebna będzie: 
-kartka , 
-ołówek miękki (np.B2/3)  
-czarna kredka. 
-kredka koloru jaką chcemy mieć źrenice
  1. Rysujemy owalny , trochę spiczasty lekko przechylony kontur oka.
  2. Zaznaczamy na nim spojówki
  3. Potem zabieramy się za malowanie rzęs ważne by w prawo robiły się coraz dłuższe i gęste jak na filmie
  4. Następnie rysujemy tęczówkę a w niej źrenice 
  5. Możemy zacząć kolorować nasza tęczówkę i zaznaczać cienie
  6. Nie musi być to kolor jak na filmie , fajny był by czerwony, twardówkę zostawiamy białą , a źrenice czarną z białym punktem , która daje wrażenie światła.
  7. Rysujemy brwi z nierównych czarnych kresek zwróconych w lewą stronę.
  8. Dokańczamy detale według siebie i własnego zdania
  9. I GOTOWE !! ;) POWODZENIA 




6 komentarzy:

  1. Ja bym tam powiedziała, że z prawej na lewą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha rzeczywiście źle napisałam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię bardzo Arletko zawsze do usług :)Zu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak możesz ujawniać moje imię o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Odezwała się ta która moje imię na blogu ujawniła a podpisywałam się jako Q a ty moje imię podajesz!!!!:(

    OdpowiedzUsuń